viagra online canada pharmacy levitra prescription assistance best place to buy viagra online canada viagra pills online nz kamagra-online.uk.com review cheap kamagra oral jelly australia viagra online pharmacy uk generic tadalafil 20mg canada cheap genuine cialis uk can you get cialis for free viagra australia forum buy cialis cheap us pharmacy buy viagra online canada with mastercard sildenafil citrate 20mg tablets cheapest sildenafil citrate uk levitra online pharmacy viagra pills online in india cialis professional 20 mg reviews viagra vs cialis vs levitra price do you need a prescription for kamagra oral jelly how to buy viagra on the internet cheap cialis overnight delivery how to buy tadalafil viagra generico italiano order cialis online from india herbal viagra ingredients cialis tablets to buy in england viagra through australian customs buy kamagra soho london cialis canada free sample generic viagra sildenafil citrate 100mg australia buy cialis tadalafil online buy cheap viagra generic online how to buy viagra safely online viagra buy online review is levitra cheaper than cialis tadalafil online mastercard v the ultimate herbal viagra alternative cialis for sale in toronto kamagra online kaufen erfahrungen viagra price comparison canada best price viagra australia buy canadian cialis list of viagra tablets in chennai female viagra uk online sildenafil tablets ip zenegra 100 sample viagra existe cialis generico farmacias buying viagra online safe taking kamagra jelly taking cialis everyday free levitra voucher viagra australia customs osu cialis generico forum tadalafil 20mg prices how to buy cialis with a prescription cheap viagra prescription online buy pfizer viagra online india generic levitra wikipedia best place to get kamagra tadalafil for sale cheap viagra uk online store cialis pills ebay buying generic viagra forum buy viagra pay with paypal kamagra professional levitra prescription information citrato de sildenafil generico en mexico buy cialis canadian pharmacy sample cialis free sildenafil citrate tablets 100mg malegra pro 100 buy cheap cialis india how to get free cialis samples herbal viagra pills uk herbal viagra alternative images cheap generic viagra review black ant pills sildenafil generic cialis cheapest price generic levitra free viagra sample pack online cialis uk muscle buying kamagra in india tadalafil tablets 10 mg side effects kamagra fast co uk index meddirekt24 viagra generika rezeptfrei kaufen cialis price comparison uk newer viagra ru buy now purchase levitra online chinese herbal viagra ingredients kamagra price in pakistan structure elucidation of sildenafil analogues in herbal products can you get cialis online taking expired sildenafil get cialis free levitra prescription prices tadalafil uk muscle cialis australia free viagra samples canada generic viagra india paypal generic viagra prices in canada excel herbal viagra ingredients can you buy viagra in canada viagra sales online canada cialis prescription dosage sample viagra online cialis australia cost lowest cost generic cialis buy levitra online with prescription cheap viagra online pharmacy online viagra sales south africa viagra prescription alternatives cheap cialis and viagra novo-sildenafil buy kamagra pills generic viagra professional 100mg cheap cialis pills online buy cialis cheap online does generic viagra from india work walgreens pharmacy prices viagra free kamagra uk best place to buy generic viagra online generico del viagra en mexico sildenafil citrate 100mg professional where can i buy generic cialis online levitra online us pharmacy kamagra australia melbourne non prescription sildenafil citrate order viagra from canada online viagra generic india sildenafil citrate tablets ip caverta 50 cialis australia buy online herbal viagra in green box sildenafil buy online india order viagra online forum cialis cheap online pharmacy is it legal to get viagra from canada buy sildenafil cheap buy cheap cialis online australia donde comprar viagra generico en mexico tadalafil best price uk taking viagra at 20 viagra prices in usa cialis generico brasil preco is it illegal to buy viagra from canada kamagra jelly price thailand cialis online site reviews cheap generic kamagra tablets generic viagra 100mg price can you purchase cialis online Газета «Платник податків» № 2 cічень 2012 року

Газета «Платник податків» № 2 cічень 2012 року

«ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС: АВТОМАТИЧНЕ ВІДШКОДУВАННЯ ПДВ ТА «ПОДАТКОВІ КАНІКУЛИ»

Перехiд України на автоматичне вiдшкодування податку на додану вартiсть є однiєю з ключових умов економiчного спiвробiтництва нашої держави з Мiжнародним валютним фондом. Автоматичному вiдшкодуванню до кiнця 2011 року пiдлягають 70% коштiв, сплачених українськими платниками податкiв у якостi ПДВ. Ще один привiлей – «податковi канiкули», якi передбачають, що певнi категорiї платникiв податкiв матимуть можливiсть сплачувати податок на прибуток за пiльговою нульовою ставкою.

Як працює система автоматичного бюджетного вiдшкодування ПДВ та застосовується нульова ставка в теорiї i на практицi розглянемо у цiй статтi.

Ігор Кушнарьов, радник Президента Асоціації платників податків України.

АВТОМАТИЧНЕ ВІДШКОДУВАННЯ ПДВ

Офіційна програма автоматичного бюджетного відшкодування податку на додану вартість почала працювати з першого березня поточного року. Автоматичне відшкодування здійснюється за результатами камеральної перевірки, яка проводиться протягом 20 календарних днів, наступних за граничним терміном отримання податкової декларації, та відповідно до вимог, визначених у ст. 76 Податкового кодексу України (далі – ПКУ):

«Камеральна перевірка проводиться посадовими особами органу ДПС без будь­якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком».

Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення перевірки не обов’язкові.

Починаючи з 1 січня 2014 року камеральна перевірка податкової звітності платників податку, які мають позитивну податкову історію, буде проводитися протягом п’яти календарних днів від дня подання податкової декларації.

Відповідно до п. 200.22 ПКУ платниками податку, що мають позитивну податкову історію вважаються ті, хто протягом попередніх тридцяти шести місяців відповідали критеріям, які затверджуються Кабінетом Міністрів України.

На сьогоднішній день, – зазначає заступник голови ДПС в Одеській області Ігор Карімов,– податкова служба зацікавлена в переході платників на «автоматичний» режим отримання відшкодування. Адже йогоshutterstock 13180414 основні переваги є цілком очевидними: по­перше, для кожного платника податків створюється рівноправне партнерство держави та бізнесу – саме у такому відкритому діалозі будуватиметься формат відносин сторін, по­друге – відсутність впливу людського фактору: всі операції виконує комп’ютерна програма, по­третє – триденний термін автоматичного відшкодування податку на додану вартість з рахунків Держказначейства на рахунки платників. Відшкодування ПДВ в автоматичному режимі підвищує ефективність адміністрування цього податку та виключає можливість зловживання. А платники отримують можливість більш оперативно поповнювати обігові кошти для використання їх на розвиток власного бізнесу. Ще одна перевага для платників – відсутність перевірок. А вибудований алгоритм автоматично виключає з числа претендентів тих, хто займається мінімізацією податків, а також тих, хто співпрацює з «мінімізаторами». Тому, – наголошує Ігор Карімов, – одним з пріоритетних завдань податкової служби є досягнення стовідсоткового відшкодування підприємствам податку на додану вартість в автоматичному режимі. Саме від платників, а не від податківців залежить чи зможуть вони скористатися правом на автоматичне відшкодування ПДВ. Відповідають чи ні платники критеріям, закладеним в Податковому кодексі України, визначає автоматизована система. Людського втручання в цей процес немає.

Право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування податку на додану вартість відповідно до п. 200.19 ПКУ, з урахуванням змін внесених Законом України № 3609­VI, мають платники податку, які одночасно відповідають наступним критеріям:

­не перебувають у судових процедурах банкрутства згідно з Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»;

­юридичні особи та фізичні особи­підприємці включені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб­підприємців за умови, що до цього реєстру стосовно них не внесено записів про:

відсутність підтвердження відомостей;

відсутність за місцезнаходженням (місцем проживання);

прийняття рішень про виділ, припинення юридичної особи, підприємницької діяльності фізичної особи­підприємця;

визнання повністю або частково недійсними установчих документів чи змін до установчих документів юридичної особи;

припинення державної реєстрації юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи­підприємця та стосовно таких осіб відсутні рішення або відомості, на підставі яких проводиться державна реєстрація припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи­підприємця;

­здійснюють операції, до яких застосовується нульова ставка (питома вага яких протягом попередніх дванадцяти послідовних звітних податкових періодів (місяців) сукупно становить не менше 40 відсотків загального обсягу поставок (для платників податку з квартальним звітним періодом – протягом попередніх чотирьох послідовних звітних
періодів);

­загальна сума розбіжностей між податковим кредитом, сформованим платником податку за придбаними товарами/послугами та податковими зобов’язаннями його контрагентів, в частині постачання таких товарів/послуг, за даними податкових накладних, що виникла протягом трьох попередніх звітних періодів (кварталу), не перевищує десять відсотків заявленої платником податків суми бюд­жетного відшкодування;

­у яких середня заробітна плата не менше ніж у два з половиною рази перевищує мінімальний встановлений законодавством рівень у кожному з останніх чотирьох звітних податкових періодів (кварталів), відповідно до розділу IV ПКУ (для формування зазначеного критерію використовуються дані податкового розрахунку платника податків форми 1ДФ «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку» окремо за кожним із останніх чотирьох послідовних звітних податкових періодів (кварталів), по яких пройшов граничний термін подання податкової звітності);

­не мають податкового боргу;

­мають один з наступних критеріїв:

має основні фонди для ведення задекларованої діяльності, залишкова балансова вартість яких на звітну дату за даними податкового обліку перевищує суму податку, заявлену до відшкодування за попередні 12 календарних місяців;

рівень визначення податкового зобов’язання з податку на прибуток до сплати у бюджет (відношення сплаченого податку до обсягів отриманих доходів) є вищим від середнього по галузі в кожному з останніх чотирьох звітних податкових періодів (кварталів).

чисельність працівників, які перебувають у трудових відносинах з такими платниками податку, перевищує 20 осіб у кожному з останніх чотирьох звітних податкових періодів (кварталів) (для формування цього критерію використовуються відомості податкового розрахунку платника податків форми 1ДФ «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку» щодо кількості працівників, які отримували доходи у вигляді заробітної плати (за винятком осіб, які були прийняті/звільнені у звітному періоді (кварталі), окремо по кожному з останніх 4 послідовних звітних податкових періодів (кварталів), по яких пройшов граничний термін подання податкової звітності).

Один з основних факторів, через який переважна частина претендентів не потрапляє під автоматичне відшкодування, – зазначає заступник голови ДПС в Одеській області Ігор Карімов, – це розмір середньомісячної зарплати виплаченої працівникам підприємств. Впродовж чотирьох звітних періодів середньомісячна заробітна плата повинна перевищувати не менше ніж в 2,5 рази мінімальну зарплату встановлену законодавством. Крім того, не всі платники здійснюють операції, до яких застосовується нульова ставка, питома вага яких протягом попередніх дванадцяти звітних податкових періодів має бути не менше 40% від загального об’єму пос­тачань. Керівникам підприємств, які бажають отримати бюджетне відшкодування ПДВ в автоматичному режимі варто працювати над тим, аби досягти відповідності критеріям, які визначені Податковим кодексом.

Порядок визначення відповідності платника податку вищеперерахованим критеріям затверджується центральним органом ДПС. Визначення відповідності проводиться в автоматизованому режимі протягом п’ятнадцяти календарних днів після граничного терміну подачі звітності. Якщо платник податку не відповідає визначеним критеріям і не має права на автоматичне відшкодування податку, орган ДПС, відповідно до п. 200.21 ПКУ, зобов’язаний повідомити про це платника:

«У разі невідповідності за висновком органу державної податкової служби платника податку визначеним цією статтею критеріям та відсутності в такого платника права на автоматичне бюджетне відшкодування податку орган державної податкової служби зобов’язаний протягом 17 календарних днів після граничного терміну подачі звітності повідомити платника податку про відповідне рішення та надати детальні пояснення і розрахунки за критеріями, значення яких не дотримано. Відповідне рішення може бути оскаржене платником податку у встановленому порядку».

Орган державної податкової служби зобов’язаний протягом трьох робочих днів після закінчення перевірки надати органу Державного казначейства України висновок із зазначенням суми, що підлягає автоматичному відшкодуванню з бюджету. Орган Державного казначейства своєю чергою надає платнику податку суму автоматичного бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунку на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом трьох операційних днів після отримання висновку органу державної податкової служби.

За словами заступника голови ДПС в Одеській області Ігоря Карімова, – рівень заявок, отриманих від платників, які мають право відповідно до вимог Податкового Кодексу на отримання відшкодування ПДВ в автоматичному режимі, сягнув 71% від кількості отриманих заявок на відшкодування ПДВ, сформованих в період дії Податкового
кодексу.

Протягом 2011 року кількість платників, які отримали право на автоматичне відшкодування подвоїлася. Так, згідно з декларацією за січень, таких платників було 2.

ВАТ «Одеський припортовий завод» – найбільший представник хімічної галузі. Підприємство займається виробництвом аміаку, карбаміду та рідких азотних добрив.

ТОВ «Дельта Вілмар СНД» – підприємство з іноземними інвестиціями, представник харчової промисловості, виробник неочищених масел та жирів.

Під кінець року їх стало 4 (додалися ПАТ СК «Укр­феррі» і ПРАТ ВО «Стальканат Силур».

Згідно з заявками, сформованими в умовах дії Податкового Кодексу, проведено відшкодування ПДВ на суму 489 млн грн., з яких автоматичне бюд­жетне відшкодування склало майже 95% – в автоматичному режимі відшкодовано ПДВ на загальну суму 462 млн гривень. Платники податків вже впевнилися у тому, що отримати відшкодування ПДВ в автоматичному режимі – це реальність, а не наміри, які проголошуються, їм дається можливість оперативно поповнювати обігові кошти, використовувати їх на розвиток власного бізнесу.

Крім того, результатом роботи Одеських податківців стало створення умов, при яких платники податків більш відповідально заявляють ПДВ до бюджетного відшкодування, що в цілому, при незначному зменшенні обсягу експортних операцій, призвело до зниження в 2011 році рівня заявок до відшкодування ПДВ на розрахункові рахунки. Так, по Одеській області рівень експортних операцій в 2011 році зменшився на 18 %, при цьому, середньомісячна заявка на відшкодування ПДВ 2011 року в порівнянні з 2010 роком зменшилася на 52 %.

ПОДАТОК НА ПРИБУТОК ЗА НУЛЬОВОЮ СТАВКОЮ

Ще один привілей, наданий платникам податків Кодексом – «податкові канікули», які передбачають, що певні категорії платників податків матимуть можливість сплачувати податок на прибуток за пільговою нульовою ставкою, яка діятиме у період з 1 квітня 2011 року до 1 січня 2016 року (п. 154.6 ПКУ).

Категорії платників податків, до яких може застосовуватися нульова ставка:

­ «новачки» – суб’єкт господарювання має бути утвореним в установленому законом порядку після 1 квітня 2011 року;

­уже діючі платники податків на прибуток, які протягом трьох послідовних попередніх років (або протягом усіх попередніх періодів, якщо з моменту їх утворення пройшло менше трьох років) отримали прибуток, що не перевищував трьох мільйонів гривень, а середньооблікова кількість працівників протягом цього періоду не перевищувала 20 осіб. Формально це обмеження стосується тільки тих платників податку на прибуток, що вже діють і планували з 01.04.2011 р. перейти на ставку 0%, проте, можливо, що податківці можуть поширити його і на «новачків». Зауважимо, що у ДПСУ вважають, що підприємства, зареєстровані з IV кварталу 2010 року по I квартал 2011 року, вперше зможуть застосувати нульову ставку з 1 січня 2012 року);

­колишні юрособи­єдиноподатники, які були зареєстрованими платниками єдиного податку в установленому законодавством порядку в період до набуття чинності ПКУ та отримали за останній календарний рік виручку від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) до одного мільйона гривень. При цьому середньооблікова кількість працівників повинна становити до 50 осіб.

Критерії перебування на нульовій ставці податку на прибуток:

­розмір доходів платника податків кожного звітного податкового періоду наростаючим підсумком з початку року не перевищуватиме трьох мільйонів гривень;

­середньооблікова кількість працівників протягом цього періоду не перевищувала 20 осіб;

­нарахована за кожний звітний податковий період зарплата працівників, які працюють на такому підприємстві не менша, ніж дві мінімальні заробітні плати, розмір якої встановлено законом. Відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2012 рік» від 22 грудня 2011 року № 4282­VI, мінімальна заробітна плата становить:

ТЕРМІН ДІЇ

МІНІМАЛЬНА ЗАРПЛАТА У МІСЯЧНОМУ РОЗМІРІ (грн.)

МІНІМАЛЬНА ЗАРПЛАТА У
ПОГОДИННОМУ РОЗМІРІ (грн.)

з 1 січня

1073

6.43

з 1 квітня

1094

6.56

з 1 липня

1102

6.61

з 1 жовтня

1118

6.70

з1 грудня

1134

6.80

 

Період, за який платник податків має контро­лювати граничний розмір прибутку в 3 млн гривень вказано у листі ДПАУ від 09.02.2011 р.№ 2768/6/15­0315:

«Обмеження в 3 млн гривень визначається наростаючим підсумком з початку звітного податкового періоду і закінчується останнім календарним днем такого періоду. Згідно зі ст. 33 ПКУ податковим періодом визначається встановлений Кодексом період часу, з урахуванням якого відбувається обчислення та сплата окремих видів податків і зборів».

Потрібно враховувати, що у випадку, коли в будь­якому звітному періоді показники щодо отриманого доходу, середньооблікової чисельності або середньої заробітної плати працівників не відповідатимуть вищезазначеним критеріям – такі платники податку зобов’язані оподаткувати прибуток, отриманий у такому звітному періоді у звичайному (не пільговому) порядку.


Так, якщо підприємство за результатами діяльності у І кварталі мало всі підстави для застосування ставки з податку на прибуток 0%, але у ІV кварталі не було дотримано необхідних умов, податок сплачуватиметься за рік. Підставою для цього є те, що у 2012 році у звітності з податку на прибуток визначені такі звітні періоди: I квартал, півріччя, три квартали, рік.


Відповідно до п. 152.11 ПКУ (з урахуванням змін, внесених Законом України № 3609­VI) платники податку, дохід (прибуток) яких повністю та/або частково звільнено від оподаткування цим податком, а також ті, що проводять діяльність, яка підлягає патентуванню, ведуть окремий облік доходу (прибутку), який звільняється від оподаткування згідно з нормами Кодексу, або доходу, отриманого від діяльності, що підлягає патентуванню. При цьому:
­

до складу витрат таких платників податку, пов’язаних з отриманням доходу (прибутку), що не звільняється від оподаткування, не включаються витрати, пов’язані з отриманням такого звільненого доходу (прибутку);
­

сума амортизаційних відрахувань, нарахованих на основні засоби, що використовуються для отримання такого звільненого доходу (прибутку), не враховується у витратах, пов’язаних з отриманням доходу (прибутку), що не звільняється від оподаткування.

У разі, якщо основні засоби використовуються для отримання звільненого доходу (прибутку) та інших доходів (прибутків), які підлягають оподаткуванню згідно з цим розділом на загальних підставах, витрати платника податку підлягають збільшенню на частку загальної суми нарахованих амортизаційних відрахувань, яка так відноситься до загальної суми нарахованих амортизаційних відрахувань звітного періоду, як сума доходів (прибутків), що підлягають оподаткуванню згідно з цим розділом на загальних підставах, відноситься до загальної суми доходів (прибутків) з урахуванням звільнених. Аналогічно відбувається розподіл витрат, що одночасно пов’язані як з діяльністю, дохід (прибуток) від провадження якої звільняється від оподаткування, так і з іншою діяльністю.

Норми цього пункту для платників податку, визначених п. 154.6 ПКУ, застосовуються з урахуванням наступного:

­суми коштів, що не перераховані до бюджету при застосуванні ставки податку нуль відсотків, спрямовуються на переоснащення матеріально­технічної бази, на повернення кредитів, використаних на вказані цілі, і сплату процентів за ними та/або поповнення власних обігових коштів;

­суми коштів, що не перераховані до бюджету при застосуванні ставки податку нуль відсотків, визнаються доходами одночасно з визнанням витрат, здійснених за рахунок цих коштів, у розмірі таких витрат.
У разі, якщо суми коштів, що не перераховані до бюджету при застосуванні  нульової ставки податку, використані не за цільовим призначенням, такі кошти зараховуються до бюджету в першому кварталі наступного звітного року.

Положення цього пункту не поширюється на платників податку, визначених п. 154.8 і п. 154.9  ПКУ, а саме:
­

підприємства паливно­енергетичного комплексу;
­

суб’єктів господарювання водо­, теплопостачання та водовідведення.

Платники податку на прибуток, які оподатковуються за нульовою ставкою подають органам державної податкової служби декларації з податку на прибуток підприємств за спрощеною формою. Відповідно до п. 46.5 ПКУ форма спрощеної податкової декларації та порядок переходу платників податків на подання такої декларації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Бухгалтерський облік доходів та витрат з метою обрахунку об’єкта  оподаткування платники  податку  на  прибуток підприємств, прибуток яких оподатковується за ставкою нуль відсотків, ведуть спрощений, за методикою, затвердженою Міністерством фінансів  України (п. 44.2 ПКУ).

Обмежень щодо включення до складу витрат, які враховуються при визначенні об’єкта оподаткування вартості послуг, товарів, придбаних у підприємств, які застосовують до оподатковуваного прибутку нульову ставку не існує (ст. 138 ПКУ).

Наприкінці звертаємо увагу на те, що дія пункту стосовно  нульової ставки для платників податку на прибуток не поширюється на суб’єктів господарювання:

1. Які утворені в період після набуття чинності Податкового кодексу шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення), приватизації та корпоратизації. За логікою, ця обмежувальна норма має стосуватися новостворених суб’єктів господарювання, утворених переліченими способами після 01.04.2011 р., тобто після набуття чинності розділу III ПКУ. Однак  не виключено, що податківці підійдуть до цього питання формально і як контрольну дату розглядатимуть дату набуття чинності ПКУ, тобто 01.01.2011 р.

2. Які здійснюють наступну діяльність:
­

діяльність у сфері розваг, визначену в пп. 14.1.46 ПКУ (господарська діяльність юридичних осіб та фізичних осіб­підприємців, що полягає у проведенні лотерей, а також розважальних ігор, участь в яких не передбачає одержання її учасниками грошових або майнових призів (виграшів), зокрема більярд, кегельбан, боулінг, настільні ігри, дитячі відеоігри тощо);

виробництво, оптовий продаж, експорт, імпорт підакцизних товарів;
­

виробництво, оптовий та роздрібний продаж пально­мастильних матеріалів;
­

видобуток, серійне виробництво та виготовлення дорогоцінних металів і дорогоцінного

каміння;
­

фінансову  діяльність;
­

діяльність з обміну валют;
­

видобуток та реалізацію корисних копалин загальнодержавного значення;
­

операції з нерухомим майном, оренду (у тому числі надання в оренду торгових місць на ринках та/або у торгівельних об’єктах);
­

діяльність з надання послуг пошти та зв’язку;
­

діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;
­

діяльність з надання послуг у сфері телебачення і радіомовлення відповідно до Закону України «Про телебачення і радіомовлення»;
­

охоронну діяльність;
­

зовнішньоекономічну діяльність (крім діяльності у сфері інформатизації);
­

виробництво продукції на давальницькій сировині (сировина, матеріали, напівфабрикати ввезені на митну територію України іноземним замовником (чи закуплені іноземним замовником за іноземну валюту в Україні) або вивезені за її межі українським замовником для використання у виробленні готової продукції з наступним поверненням усієї продукції або її частини до країни власника або вивезенням до іншої країни);
­

оптову торгівлю і посередництво в оптовій торгівлі;
­

діяльність у сфері виробництва та розподілення електроенергії, газу та води;
­

діяльність у сферах права, бухгалтерського обліку, інжинірингу, надання послуг підприємцям.